Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3,4 – letnich
Czas od…do… | Organizacyjna forma aktywności |
600 -700 | Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
700 -830 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi |
830 – 900 | Śniadanie- kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków żywieniowych, kulturalnych, wychowawczo-zdrowotnych |
900 – 930 | Zajęcia dydaktyczne realizowane wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
930 -1000 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi |
1000 -1115 | Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
1115 -1130 | II śniadanie- kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków żywieniowych, kulturalnych, wychowanie zdrowotne |
1130 -1330 | Odpoczynek |
1330 -1400 | Obiad- kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków żywieniowych, kulturalnych, wychowawczo-zdrowotnych |
1400 -1700 | Zabawy swobodne, zajęcia dodatkowe organizowane na życzenie rodziców , zabawy w ogrodzie przedszkolnym przy odpowiednich warunkach atmosferycznych, zabawy kierowane, praca indywidualna |
Uwagi:
wtorek, czwartek– język Angielski
wtorek– logopedia
poniedziałek i piątek- psycholog
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5,6 -letnich
Czas od…do… | Organizacyjna forma aktywności |
600 -700 | Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
700 – 800 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
800 –830 | Zabawy i ćwiczenia poranne. Zabawy integrujące grupę, czynności porządkowo- higieniczne, przygotowanie do śniadania |
830 – 900 | Śniadanie- kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków żywieniowych, kulturalnych, wychowawczo-zdrowotnych |
900 – 930 | Zajęcia dydaktyczne realizowane wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
930 -1000 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi |
1000 1115 | Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
1115 -1130 | II śniadanie- kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków żywieniowych, kulturalnych, wychowanie zdrowotne |
1130 1200 | Zajęcia dydaktyczne realizowane wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
1200 -1330 | Zabawy swobodne, zajęcia relaksacyjne |
1330 -1400 | Obiad- kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków żywieniowych, kulturalnych, wychowawczo-zdrowotnych |
1400 -1630 | Wspólne zabawy zorganizowane, gry dydaktyczne, praca indywidualna, zajęcia dodatkowe |
Uwagi:
wtorek, czwartek– język Angielski
wtorek– logopedia
poniedziałek i piątek- psycholog